Fy Fan Vilken Dålig Statsik

Fy skäms på er >:[
Vår statsik blir bara sämre för varje dag som gåår.
Kan ni kolla vår blogg varje dag?
Och kommentera oftas?
Om ni gör det så märker vi att vi sitter och käpar här med vår blogg och inga kommentarer eller besökare?
Tycker ni det här är kul eller ?
Seriöst asså, Vi sitter och skriver varje dag, och några ba ; Men vadåra ni skriver ju aldrig.
Och jag ba; Ursäkta !
Asså jag är förbanad just nuu. >:@
Hoppas ni skärper efter det här inlägget.

Aja, ska gå och ta en Kokosbolle nu Mumms...  :o
 Jag blev på Gladhumöör igen jaa, nu kan jag njuta verkligen Kokosbollen jag ska ta snart.

Hej Så länge.

Ta Hand Om er.  Och

NI SKA KOMMENTERA OCH BESÖKA SÖNDER ER I VÅR BLOGG !!
Ni märker ju av skrivandet att Det är Mariam Mowhhahahah  Hhihihii  >:]

Okej,  Ha Det Gott !

Heej Dååra !  >;]

// Lots Of Love Mariam ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0