Malmö, Göteborg, Höganäs och Helsingborg <33

Hej.
För några dagar sen var jag i Malmö och träffade pappas kunder som ville köpa toner och maskiner från honom.
Det var ganska tråkigt för jag gjorde typ ingenting det enda jag gjorde var att hjälpa honom och va på hans kontor. :)
Kunden bodde i "Nybro" vi åkte jätte långt till och med med bil!
Sen åkte vi till Helsingborg där min pappas kompis jobbar med bilar och hans dotter va där hon heter: Marjana men kallas för Mimo.
Hon e jättesnäll hon e 22 år gammal och hon är ganska skojig ;)
Hennes mamma är också skojig, dom har en jättestor villa med 3 hundar.
En boxer, en amstaff och en blandad.
Zelda, Sesar och Lucas/Lukas.
Dom ser läskiga ut men annars är dom jättesnälla men en av dom bits :P
Men den biter inte mig för jag känner den jättemycket och känner hundarna jättemycket jag sov till och med med dom.
Jag sov i vardagsrummet och dom med o hundarna följde efter mig för jag hade mat i handen :S
Dom älskar mat så jag matade dom med bröd och choklad men dom fick inte äta choklad annars kan dom bli sjuka och dö men jag visste inte det men dom dog inte :) hehe

Första dagen:

Dom va ute i regnet och hundarna också Mimo's mamma hade ramlat i en vattenpöööl! :(
Tycker synd om henne för hennes hand skrapades eller jag vet inte va som hände men hon
har ont i handen=/.
Sen gick vi in och jag fick hålla 2 hundar av dom starkaste =D
Jäättesöta!!
Dom skulle duscha ooo guud va gulliga.
Jag kunde inte gå in dit för Mimo och hennes mamma (Iman) skulle också duscha dom och dom skulle också duscha tror jag.
Sen va dom skit blöta och jag fick torka dom med handduk men jag vågade inte torka lucas mycket för han biter jue om man irriterar.
Efter det så gick jag och hoppade på studsmatta i deras trädgård dom har (villa).
Det är jättekul och Zelda hoppade upp och hoppade på mig haha jag och hon lekte och hoppade
haha jag skratta ihjäl mig.
Sen sov jag med hundarna också Sesar min baaaaaaaaaaaaaabyyy!! <33


Andra dagen:a
Vi gick ut och kollade på bilar men den här gången tog vi inte med hundarna.
Jag fick ett band för att gå in det var roligt vi kollade på när bilar körde snabbt
för det var ett lopp typ eller något...
Och en bil lät som en flygplan den körde skitsnabbt.
Efter så gick vi hem och jag var med hundarna och lekte.

Tredje dagen:
Jag och Mimos bror han e 25 eller 20 vet inte..
Vi gick ut med hundarna och såg en annan hund det va skit läskigt för våra hundar ville bita den andra hunden och ägaren till den andra hunden fick hjärtattack och blev skit rädd och skrek: "TA BORT HUNDARNA, TA BORT HUNDARNA".
Sen så tog Mimos bror (Safii) bort Sesar och Zelda för dom e skit starka.
Och Sesar hade spott över hela sitt ansikte eller snor för han va så stark!
Han hade något på sin hals som ett papper eller nåt och sen tog vi bort det med det  :p
Vi gjorde skit många saker men jag pallar inte skriva.

Fjärde dagen:
Vi åkte till tåget för jag skulle resa innan det så gick vi till Mcdonalds =D
Sen gick jag in och grät för jag visste inte var ja skulle sitta det var första gången själv!
Så en tant hjälpte mig hon sa: kom så får du choklad.
Så jag kom till henne och va med henne hon gick av på nån annan station och jag gick
av i Stockholm.
Där så kom mina bröder och hämtade mig.

Jag ska träffa dom i jul också ska vara där i en vecka och 4,5 dagar :)
Heejdåå! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0