Vänner

Här är 5 styckna av mina bästa vänner.
Dom som jag verkligen kan lita på.
Dom som inte vill bråka med mig, tjatar på mig, skyller på mig.
Och till slut dom som kan vara en bra vän mot mig.

1.a: Katta <3 Kommer aldrig att glömma dig när du räddade min kanin :)
2.a: Mariam <3 Kommer aldrig att glömma dig heller :) Du e bara rolig :)
3.a: Cindy <3 Nu när vi har gjort en blogg med mariam kuul med dig :)
4.a  Sara <3 Du är min kusin och du kommer alltid att vara det :) puss
5.a Oula <3 Mammas kompis barn 8 åring <33 älskar dig :)

Ni är dom jag tänker på varje sekund.
Jag kommer alltid att minnas er.


Varför ska man vara taskig när man är snäll?
Varför ska man vara kaxig när man kan vara en gullig flicka?

Ni andra betyder också men inte lika mycket..
För ni kanske vill göra mitt liv dåligt?
Eller förstöra mina vänskap..

Livet är inte så lätt..
Ta hand om dig! :)



Kommentarer
Postat av: viktoria

söt blogg :)

2009-08-14 @ 11:46:55
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/
Postat av: viktoria

söt blogg :)

2009-08-14 @ 11:47:18
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0