Några Glitterfy bilder ^^

Nyss så satt jag och tänkte vad jag skulle
göra nu när jag sitter vid datorn, så kom jag på att jag kunde göra några Glitterfy bilder.
Och då gjorde jag några,
hoppas ni gillar de.
Och juste..

....Glöm inte att kommentera ;)
Jaja, Här kommer bilden:

 Snygg?

Hoppas ni gillar den .

Oops,
Hitta inte de andra bilderna, förlåt.
 
Hahahahaha.. Glömde säga att det var Mariam som bloggar just nu  DEN MEKTIGE  "KUNG FU"  MÄSTAREN MARIAM
Hhahahahahha.. Gud Jag Dör Hahhahahahahahhaha 

Okej snart ska vi kolla på film, Vette Fan vilken film det är  :S
Ajaaa ,  Nu så bästemde då sig att ha kladdkaka ( choklad smak ) De ska fixa det. Mumms...
Nyss så hittade de inte Cacaon. Äntligen allt frame -..-' 'Tuur'
Aja, ska hjälpa till lite ( Lite Och Lite Kanske Inte Alls )

Pooooff.. Tröööööööööööökigt , Trökigt Trökigt TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖKIGT ! Tralalalalaaa !

OmG Det blev ganska lång inlägg, Hoppas ni orkar läsa allt?

Okej inte såå lång daa...

Dags att avsluta inlägget.

Hare Bra Tills Dess !

Muuchah.. Hahahh.. Skämta

Puss Och Kram Ses Senaree
Hej Dåå !                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0