Har Vofflat Håret =D

Igåår när vi skulle förbereda oss för bröllopen så undrade jag vad jag skulle ha för frisyr.
Då satt jag där och tänkte, Först sa jag ; Bara en vanlig fläta, Eller nää, uppsatt, Nejee, vofflat, Jaa, Vofflat ska jag ha. xP
Aja, vi hade det ganska kul ialla fall, det roligaste igår var näär min pappas kompis ( Han är Konstnär )  ritade en karikator på han som spelade trummor ( Inga trummor som man brukar ha i rock-band, utan vanliga :P )
Sen så sa de till mig att jag skulle gå ock lägge den bredvid honom så när det blir paus så skulle ha kolla och läsa det.
Men jag viste inte att han skulle läsa det i mikken så alla skulle höra :$  Men vid det bordet vi satt så skrattade vi ihjäl oss medans han läste det, PLUS han som läste det skrattade skit mycket oxå.

Hhahahahahhahahha.. Bara jag tänker på det så skrattar jag ihjäl mig ! Hahhahahahhahahahah ! OMG !

Okej, Ska sluta skriva nu, eller kanske gör ett inlägg till.

HejDå! Vi Ses!

// Lots Of Love
       MaRiaM






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0